Személyi asszisztens
Személyi asszisztensi feladatokra keresünk munkatársat, heti 20 óra munkavégzéssel, minél hamarabbi kezdéssel, a II. János Pál tér közelében található irodánkba, hosszútávra.
Milyen feladatokra számíthatsz?
Jelenleg két asszisztens kolléganőnk segíti a munkánkat, hozzájuk csatlakoznál.
Együtt nagyon változatos feladatokat végeznétek, néhány példa:
Kapcsolatot tartanál a könyvelőnkkel, az ügyfeleink HR osztályaival.
Bérbeadott lakások közüzemi ügyeit intéznéd, karbantartásukat szerveznéd.
Futárt rendelnél, csomagot vennél át.
Irodaszereket, számítástechnikai eszközöket rendelnél, GRoby házhozszállítást intéznél.
Amikor szükség van rá, autóba ülnél, és vezetnél Budapest körzetében.
Mit szeretnénk tőled?
Semmilyen papírt nem kérünk tőled, de előny, ha a jelöltnek van jogosítványa.
Értsd meg és tudj, merj kommunikálni angolul alapszinten.
Legyél precíz és jó szervező.
- Előny, ha el tudod képzelni, hogy egy személyi asszisztens/irodavezetői pozícióban ki tudsz teljesedni és hosszú távon is örömöd leled benne.
Mit kínálunk?
A munkaidő hétköznap 9:00-17:00 közt van, de ezzel kapcsolatban teljesen rugalmasak vagyunk, ha más elfoglaltságod lenne. Ami fontos az az, hogy a másik két kolléganővel oldjátok meg, hogy mindig legyen bent valaki.
Barátságos, csendes, nyugalmas környezet – nagy terasszal, kerttel.
A konyhában mindig a vendégünk vagy kávéra, energiaitalra, müzli szeletekre, finomságokra.
Jelen lehetsz co-working üzletágunk indulásánál, alakíthatod az elképzeléseinket.
Fejlődési lehetőség pénzügy vagy projekt management irányokba.
A felelősség mellett a véleményedet is nagyon értékeljük, nálunk fontos, hogy egy csapatként alakítsuk a céget és mindenki megbecsülve érezze magát.
Jelentkezés
Küldd el fényképes önéletrajzod az office@themissingparticle.hu email címre.